gozdesh merhaba, geçmiş olsun.
Koltuk altı ölçümü pek dikkate alınmaz aslında. Makat ölçümü ve kulakiçi ölçümü en kesin ateş sonucunu verir. Temassızda 37 çıktıysa endişe etmeyin. 37 üstünü geçerse o zaman doktoruna danışırsınız.
Bugün benim kızım da düştü sandalyesinden. Sert şekilde çarptı kafasını. Gözlem altında tuttuktan ve çok şükür herhangi bir belirti olmadıktan sonra olağan hayatımıza devam ettik. Gözlerde kayma, fışkırır tarzda kusma, bilinç kaybı, huzursuzluk gibi şikayetleri olmadıysa endişe etmeyin. Darbe aldığı için şişlik olması doğal. Tekrar geçmiş olsun.🙏