Minikmucizemmmmmm Hafsasmom_ ek gıdaya basladınızmı acaba bende 33 haftalık dogum yaptım ocakta dogdu ayın 23 unde 6 aylık olacak gastroenteroloji doktoru 23 ünden sonra oturtup ek gıdaya basla dedı ama tereddütteyim baslasammı diye
Hafsasmom_ Minikmucizemmmmmm ben ufaktan başladım doktor başlayabileceğimi söyledi oturtmaya başla dedi hatta oturtmaya başladım kafasını pek tutamasa da deniyorum oturtmayı
Minikmucizemmmmmm Hafsasmom_ bende oturtmaya basladım daha benimkide tutamıyor Allah saglıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲