Mom62636362 Bediaaaa Emin değilim canım, fiziksel olarak yaşıtlarını yakaladılar ama kelime ve komutları anlama konusunda gerideler gibime geliyor. Doktorumuza danışıcam 1 yaş kontrolünde inşallah
ahmetseliminannesi Bediaaaa düzeltilmiş 1 buçuk aylıklar canım evet agu guu vs diyorlar ellerinide yeni yeni ağzına götürmeye başladılar
Gizem9565 Bediaaaa şuan evinde mi bebegin canım doktorun durumuna gelişimine iyi diyorsa hiç takma burda herkes bisey söylüyo inan ki
balyanakannesi2 Bediaaaa bazılarını düzeltilmiş bazılarını kronolojik takip ettik. Mesela boyu kilosu baş çevresi bunlar kronolojik. Başını tutması oturması bunlar düzeltilmiş. Hala tam anlamıyla desteksiz oturmuyor mesela. Doktor şuan için sorun görmüyor. Bu şekilde ilerliyoruz
bernaasn 34+5 de doğum yaptım suyum erken geldiği için sancım yoktu. Oğlum 5 gün küvözde kaldı susuz ortamda kaldığı ıcın enfeksıyon riski acısından. Su an düzeltilmiş olarak 3 ay 27 günlük
Hafsasmom_ 33 haftalıkken doğum yaptım şu an kronolojik 5 aylık 🐣 şu an sana hiç büyümeyecekmiş gibi geliyor inan ki çok çabuk büyüyorlar rabbim sadece sağlık versin inşallah ❤️🤲
Minikmucizemmmmmm Hafsasmom_ ek gıdaya basladınızmı acaba bende 33 haftalık dogum yaptım ocakta dogdu ayın 23 unde 6 aylık olacak gastroenteroloji doktoru 23 ünden sonra oturtup ek gıdaya basla dedı ama tereddütteyim baslasammı diye