ikicocukluAnne_ Ner54 mutlaka ondandır benimde başıma geldi enfeksiyon sandım sonra iştahı düzelince geçti umarım en kısa sürede sizin de düzelir çok can sıkıcı durum 🥺
Ner54 ikicocukluAnne_ evet psikolojikten çöküşteyim 😔 iştahsızlık ve bu durumlar çok can sıkıcı inşallah 🙏🏻
aylizinannesiii Ner54 Rica ederim benim bebegimdede oluyor su iciriyorum bir saat sonra normale dönüyor Allah saglik versin bütün bebişlerimize❤🥰