Ner54 Bebeğimin idrarı koyu sarı kokuyor tahlilinde kanında birşey çıkmadı neden olabilir acaba üç buçuk aylık 😔
Nrmrvbzzz Ner54 sıvı kaybından havalar sicak oldugundan dolayı mama veya süt icmek istemiyolar bu yuzden sivi kaybindan. Aynisini bizde yasadik malesef
Ebruea Ner54 benimde aklıma su geldi yaz olduğu için yeterli gelmeyebilir. Benim oğlum büyük olmasına rağmen doğru düzgün bezi dolmuyor içtiği suya rağmen. Büyük kısmını ter ile atıyor
DOLANDIRICI Ner54 bnm kizomda mama icio ben gunluk 3 4 vay kasigi su veriyorum hic oyle biseylede karsilasmadm
Ner54 aylizinannesiii tamam canım doktorda dedimsu ver havalar çok sıcak diye biraz daha vermeye çalışacağım teşekkür ederim
ikicocukluAnne_ Ner54 genelde gecenin sabahına o şekil oluyor bizimde susuzluk artı beslenmesi azalınca oluyor bide terle atıyorlar korkmayın tahlilleri temiz çıktıysa
Ner54 ikicocukluAnne_ teşekkür ederim içim rahatladı korkuyor insan acaba bir yerimi hasta diye mama içmekte de zorlanıyoruz içmiyor zar zor içirmeye çalışıyorum
aylizinannesiii Ner54 Rica ederim benim bebegimdede oluyor su iciriyorum bir saat sonra normale dönüyor Allah saglik versin bütün bebişlerimize❤🥰
ikicocukluAnne_ Ner54 mutlaka ondandır benimde başıma geldi enfeksiyon sandım sonra iştahı düzelince geçti umarım en kısa sürede sizin de düzelir çok can sıkıcı durum 🥺