DOLANDIRICI zeyzey77 bende sezeryan oldum korkuyorum ya dikislerde mi sikinti var die karnimda ve alt tarafimda da agri var sizde de varmiydi agri abba
zeyzey77 DOLANDIRICI Evet canım bende de vardı. Rahim toparlanıyor onun için oluyor. 3. Kez adet oldum doğumdan sonra yine ağrı vardı zamanla geçecek ağrı
DOLANDIRICI Melisa59 anladm abba bn 2 aylik kizim adet oluyorum auan zatende miktari ve rengi farkli onu soruyorum
DOLANDIRICI zeyzey77 cok tesekkur ederm abla cevapladigin icin co korkuyodum valla ybide adet olmadan once agir kaldirdim o yuzden korkuyodum aydinlattin bni cok tesekkur ederm😊😊
DOLANDIRICI Emirkaaninannesi adet plikrn fikislerinizde aci oluyomuydu bn sezeryanliyim ic dikislerm yanio gi i normalmi
DOLANDIRICI zeyzey77 ya besikle kanepe taaidik hic bisey olmadi ama cuval kaldirdm sabah kanama olunca korktm bakalm takip edicem 3 gune gecmezse doktora gidicm
Cambardak Yavuzunannesiii ama ablanız regl oluyormuydu emzirirken adet oluyorsa zaten süt korumuyor demekmiş dr muz öyle dedi süt koruma ( doğumdan sonra adet olamama demekmiş)