DOLANDIRICI Kizlar kizim 2 aylik dunde post acmistim agikaldirdim knamam var die size sorum dogumdan sonraki ilk reglniz nasildi cok yogunmuydu normal reglniz gibimiydi
Emirkaaninannesi DOLANDIRICI benm doğumdan sonraki regl döneminde hatta 1 seneye kadar hep çok yoğun ve kirli değilde bı yerin kesilmiş kanıyor gibi oluyordu
DOLANDIRICI Eselbur yogun oluyo da bi tedirgin oldum oncede boyleydim ilk 3 gun yogun olurdu ama sanki nasil diim kanamanin rengide farkli gibi
DOLANDIRICI Teemo07 bende dun oldum biraz yogun ve kan rwmgi degisik bilemedm tecrubesizim bide buraya soriim dedjm
DOLANDIRICI Emirkaaninannesi aynen oyle biyerim kesilmisde kaniyo gibi bnde korktum acaba dikisten mi die
DOLANDIRICI Yavuzunannesiii bnde dun oldum ama boyle temiz kan bi yeriniz kesilince akan kan gibi nirmal mi acaba yigun oluyo bide
Cambardak Yavuzunannesiii 4 ay benimde ama bazen lekelenme tarzı 🤢🤢 1 seneye kadar normal kabul ediliyormuş sanırım süt koruyor meselesi imiş adet olmayan anneyi yeniden hamile kalamıyor emzirme dönemi olduğu için süt koruyor deniliyormuş felan vs ama sonuç olmadım
Nuray1 Berilburcin benimki 10 aylık hala gelen giden yok geçen hafta doktora gittim herşey normal sorun yok dedi emzırenlerde normalmıs
DOLANDIRICI zeyzey77 peki kanamanizin rengi nasildi bnmki biyeriniz kesilirde kanar ya oyle sizinki de oypemiydi