Mom4775 anlattığınız konsepte en uygun 2 numaralı elbise bence , onu öneriyorum
diğerleri ise çok günlük geldi bana , ben onlarla çay bahçesine giderim benim için o kadar günlük
2 numaralı elbise Beymen yeni sezon bir elbisenin modeli sadece kemeri var fazladan isterseniz 2. El uygulamada o elbiseye de bakın daha kaliteli duruşu
çünkü bu 2 no elbise modeli güzel de basit duruyor sanki
ev ortamı olmasını boşverin bence siz nişana gidiyorsunuz , basit giyinip kendime becerememiş giyinmeyi dedirtmektense abartmışlığınızla konuşulun 😅😅😅