Mom4775 Karakiz1 estağfurullah fikirlere açığım. Ev ortamı ya evde ayakkabı bile giyilmeyecek abiye de olmaz ki😞
Karakiz1 Mom4775 Abiye gibide deilde bunlarda olabilir ama bi tık daha gosterisli gbi ya tarifte edemiyorum gene midiboy
boncukhaniminannesi Mom4775 https://ty.gl/8cewcsr0 bak canım siyahi da var ama bu rengi daha hoş ben aynı modelin uzun mor rengini aldım senin attiklarin midi boy civarında olduğu için sana öyle attım
Mom4775 Deletedmom896 ay bayıldım 😍 ama fizik olarak bende nasıl durur bilemiyorum. 10 kiloCUK fazlam var😫
boncukhaniminannesi Eğer link açılmıyor ise Şifon mor elbise yazın çıkacak büyük beden de var altına askılı alttan çıtçıtlı toparlayıcı ile çok iyi durur🌺
demmet Mom4775 bence 2. Elbise kemersiz salaş daha güzel olur diğerleri dar geldi bana dedigin gibi istediğin kiloda değilsen fazlalıklar çıkabilir