Petitom sağlık ocağı şu anda asi için bişey demedi ama belki bir kaç gün içinde yazar bilmiyorum malesef. Ama doktorumuz biz zaten 12. Ayda yapicaz demişti siz yine bir doktorunuza danışın eksik kalmasın dozlar. Kan olayı ise sağlık ocağı 8. Ayda çağırdı beni ama 9.ayda doktorumuzun zaten alacağını söyleyince tamam demişlerdi hastanedeki sonuçları gönderdim canım sağlık ocağına 😇