Ayre11 9 aylıkken ilk kan alan kişi kayınvalidemin tanıdığı bir hemşireydi, elinin üstünden aldı kanı, kızım dudaklarını büzdü acıdan ama ben karşısında telefonda müzikle oynayarak biraz dikkatini çektim kolay atlattık. 1 ay sonra tekrar kan vermemiz gerekti b12 için, o zaman kan alan farklı bir hemşireydi ve çok zor geçmişti, en son çıkıp gidecektim hastaneden. Bugün yeğenimden aldılar kan, onun kolundan almışlar, hiç ağlamamış bile. Hemşire çok önemli