İlk atağımı lise sonda ilk atagimi yasadim. Eve ağlaya ağlaya gittim. O nasil bir dönmedir. Sonra basladi vertigo macerasi. Günlük hayati olumsuz etkileyen kötü bir hastalık. Bi anda geliyordu ataklar bana. Ve beni direk yatırıyordu..mide bulantısı da pesinden geliyordu.. betaserc vasoserc ilaclarini kullansamda uyumadan asla geçmiyordu..ilk baslarda 20 dk süren ataklar yillar geçtikçe 2 saat daha sonralari 2 gün, ve en son 1 hafta çektiğimi bilirim. Hâl böyle olunca ilaclarin en son doz ayarlarini kullaniyordum. Migren de var bende. Vertigo atağı gecirince karanlık ortamda gözümü kapatma ihtyacida oluyordu..dideral, sefal fort, betaserc bunların hepsini son dozlarini kullanıyordum. 10 yil cekmistim bu hastalığı. İlaclar fayda etmemeye başlamısti. En ufak stres üzüntü yorgunlukta beni hastanelik ediyordu. Üniversite de sınav zamanlari cok olurdum stresten. Acilden çıkıp başım döne döne sinavlara girdiğimi bilirim. Ayy Allah’ım cok kötü günlerdi. 10 yilin sonunda bunun çaresini aramaya basladim. Çünkü ilaclarima bagimli hale gelmistim
, İlacsiz hic bi yere gidemezdim yapamazdimda. Ama bu boyle ömür boyu surmemeliydi. hep ilerisini düşünüyordum..nolacak ilerde karaciğerim derdim. Hamilelikte de kullanamayacaktim bu ilaclari. Atlatmanin bi yolu olmali diyordum. Meniere hastasi bunun için forum kurmus. Orda bu hastalığı yasayanlar ve atlatanlar var mi diye soru sormustu. Yuzlerce insan nasil atlattini yazmisti..en sonunda birisi yada kedisi tam hatırlamıyorum sey demisti. Bu hastalık tamemen psikolojik..kendi kendimin psikoloğu oldum. İlk once hayatımda stres yapmamaya üzülecek seyleri cikartmaya baktim. Sağlıklı beslendim..ve ilaçlarimin dozunu yavaş yavaş ben azalttım ve tamamen bıraktığım gün baktım bisey olmuyor, ilacsizda günlerim geçiyor derken ben bu hastalığı atlattim diyor. Aynı seyi bende yaptım. 6 ayda atlattım bu hastalığı