Deryadila25 aynen biz de şimdi onu kullanıyoruz çok memnunuz. Zaten benim oğlum günde bi kere sadece içiyor o da yatmadan önce. Alışkanlık gibi bişey oldu bebede, içmeden uyumuyor resmen 😂 😂 sürekli içseydi belki yine diğer mamalardan devam ederdim ama şu an için bu markadan memnunuz biz de