Bebegimm111111 Her zaman 110 liraya aldığım SMA yi bugün 154 liraya aldım. Yazık günah giderek daha pahalılaşıyor hayat . Çok şükür alabiliyoruz . Ya alamayanlar ? Öncede ucuz değildi ama birden bu kadar zam günahtır ya
ikizbabymom Bebegimm111111 ben de sma kullandım ikizlerime aylık 12 kutu gidiyodu son zamanlarda internetten alıyoduk biz
Berenkooommm Bebegimm111111 sfyondayım burda 115 lira daha az önce markette gezerken baktım sma kullanıyoruz bizde
AtaRel zeyzey77 probiyotikli olan 150 diğeri hala 118 e bebekte ve her yerde iki çeşit sanırım siz diğerini almışsınız
Nnnsn mrstucii06 bnde mama kullanıyorum eczaneden alıyorum 125 tl tanesi 4 kutusuna 500 tl verıyorum yazık okadar paraya ama ne yapıcz mecburuz cocuklrmz ıcın
Bebegimm111111 Deletedmom0099 carrefour dan alıyorum hep bugün de oradan aldım . Sordum hani neden böyle diye. Genel olarak mamalarada yüzde 15 zam geldiği söylendi
JackDaniels Deletedmom0099 e-bebeği bilmiyorum ama trendyolda satılan çoğu mama sahte. Böyle şeyleri eczaneden almak daha güvenilir🙏🏻 Arkadaşımla aynı mamayı kullanıyorduk o trendyoldan almış ben eczaneden aradaki fark bariz belliydi. Bizim mama biberonda iz bırakırken resmen onun maması su gibi ve biberonda asla iz bırakmıyordu ve rengi daha açıktı. Sonra eczacıma sorduğumda çoğu ürünün sahte olduğunu söylemişti zaten almıyordum ama burada gördükçe annelerimize söylüyorum🙏🏻🤎
Hamsicikk Bebegimm111111 az önce aldım bende carfurdan 110 kusur du bi yanlişlik olabilir kontrol edin isterseniz 800 gr aldim 110 kusurdü
Bebegimm111111 ikizbabymom bende artık internetten alayım . Çok pahalı ya 12 kutu mama neredeyse 1500lira . Onlara feda olsun da keşke bu kadar pahalı olmasa hayat 😏
nazlieylul ikizbabymom şuan bnmde öyle üç günde 800 gramlık kutu bitiyo bnde şimdi intrrnettrn 1 kg lık alıyprum nerde indirim var hemen alıyorum
gocebebirbayan ikizbabymom bebekleriniz kaç aylık acaba 😊 benim ki 5 aylık anne sütü de almıyor. Ne zaman böyle yiyecek diye merak ediyorum
Banumeva Bebegimm111111 carrefoursa çok pahalı gerçektende, öylesine mama fiyatlarına bakayım dedim eczanede satılanlardan bile pahalı 🙄 Manisada eşim ucuz bi bebek dükkanı bulmuş bez ve mamayı ordan alıyoruz diğer yerlere göre daha uygunmuş öyle söylüyo.
TheMom33 Bebegimm111111 evet biz de aptamil conformil kullanıyoruz. 62 lirayken 75 lira oldu bir günde
Emirhan1 Bebegimm111111 Doğru zam gelmiş bende Bebelac Gold kullaniyorum 50 TL alıyorduk 59.99olmus .. 900gram bugün dip toptan marketten 114.99 TL aldım Allah evlatlarımızın rızkını korusun inşallah 😔
Bebegimm111111 Keskeuyusamm oo sizin ki daha vahim . Gerçekten yazık günah . Ha 110 ha 150 ne fark ediyor alamayanlara Rabbim yardım etsin ya
ikizbabymom Bebegimm111111 ben de mamayla büyüttüm ikizlerimi nasibiyle geliyo bebekler.Allah razı olsun mama paramızı o verdi her ay hâla aylık para verir çocuklar için
Bebegimm111111 ikizbabymom tabikide nasibiyle geliyor annemler veriyor bizimkini de . Sizinkini kim veriyor anlayamadım onu
Bayezidin_annesi Bebegimm111111 bende sma kullanıyordum bütçemi çok aşıyor sadece mamayla besleniyor asgari ücret botlar odemele4 derken mecbur uygun olan mama bebevitaya geçiş yaptım çok zor geçinmek aşırı pahalandi herşey
Bebegimm111111 Bayezidin_annesi diğerlerinide denedim hepsi rahatsız etti mecburen sma da kaldık annemler alıyor çoğu zaman . Şimdi bu zammı da görünce vicdan yaptım
EsmaAtlas Bayezidin_annesi bebivita bebeğimi çok kötü yaptı yemyeşil kaka ve aşırı kusma yaptı sürekli huzursuz idi mecbur bende aptamile geri döndüm allahtan ek gıdaya geçtik mama sadece ana öğün olarak veriyorum o yüzden bebelac a geçecem
Deletedmom5455451 Bayezidin_annesi Türkiye de bebevita varmı?? Bebevita Almanya şuan en iyi manalarda testde çok iyi geçti
ikizbabymom Bebegimm111111 yazmamışım çovcuklarla harp ediyodum da k.bakma🤣babam verdi canım hâla babam ve babannem aylık para veriyolar Allah razı olsun hepsinden
Bayezidin_annesi Bebegimm111111 Sma da benim oğlum 6 7 gunde bir kaka yapıyordu brbrvitaya geçince hergun yapmaya başladı tek farkı o oldu bizde şuan mecburen mama almayı unuttuğum için Bebelac içiyor bı sıkıntı yapmadi o da sarı kutusu onunda fiyatı iyiydi 900 gramini 74 TL ye almıştık eczaneden