Leylahanli Benim oğlumda da vardı kemiksiz uzun bir et parçası gibiydi iki elindede. Çocuk cerrahisi uzmanına götürdük 5 günlükken iğne ile uyuşturarak alındı. Estetik dikiş atıldı. Bir hafta sonra sargıyı açtılar. Çok şükür bir sorun olmadı izde kalmadı
Icha Leylahanli evet onlar çok kolay operasyonlar fakat bizim ayaktaki parmak şeklinde tabi anestezi alarak yapılacak hayırlısı bakalım 🙏🏼
Polikistikannee Icha Benim amcam 60 yasinda var ayağında 6 parmakla geçirdi bi ömür sıkıntı yaşadığını sanmıyorum ama artık tıp ilerledi aldırılabilir
Leylahanli Icha İnşallah kolayca atlatır. Allah’ım sağlıklı uzun ömürler versin inşallah yavrularımıza