Icha merhaba böyle bir durum yaşamadım ama lise dönemlerinde 6 parmaklı arkadaşım olmuştu. Öncelikle bunun ağlanıcak bir durum olmadığını size belirteyim. En ufak bir zararı, tehlikesi yok. Oldukça normal, sık karşılaşılabilen bir durum. O bahsettiğim arkadaşımın hem ellerinde hem ayaklarında varmış ve kendisi bana demese asla bilemezdim çünkü ellerindeki 6. parmakları almışlar, ameliyat yerlerini gösterince inandım. Ama ayaklarındakini aldırmadıklarını söyledi ve bu arkadaşım ilçenin amatör futbol takımındaydı, gerisini siz düşünün engel olup olmadığını ☺️