Bebek bezi olarak Sleepy kullanıyorum. Islak havlu olarak da yine aynı markanın yenidoğan ürününü kullanıyorum. Yenidoğan ıslak havlusu saf su ve pamuktan yapılmıştır deniyor ama potasyum sorbat koruyucu içeriyor. O koruyucu, gıdada kullanılan en zararsız koruyuculardanmış ve eğer koruyucu madde olmazsa bakteri ürermiş. Bilginiz olsun kızlar! Sizler hangi bebek bezi ve ıslak havluyu kullanıyorsunuz?