Minnakbebis canım benim 4 kilo fazlam var o yüzden askısız aldım hani aşırım yok 😕 çok düzenli kullanamıyorum ama faydasını gördüm onu söylim. Tek sıkıntım oldu o da vücut yapımla alakalı benim bacak boyum uzun gövdem biraz ona oranla kısa o yüzden göğüslerimi çok yukarı itiyo aşağı çekince de popoyu bastırıyo ☺️