Benim bebeğim 38 haftalık doğdu bugün 7 haftası doldu 2-3 gün bizimki de uykuya direndi mamayı reddetti sürekli huysuzdu 5.hafta atağı idi sanırım dün bugün biraz daha iyi çok şükür. Kaç haftalık doğdu? 40.hafta doğmuş gibi düşünüp haftasını hesaplayın atak haftası olabilir