Bal_yanak iki_prens_annesi orası neresi bilmiyorum uzak kalıyordur bana çocukla yol hiç gidilmiyo yanımda gelebilecek kimsede yok mecbur iyi kötü acile gidicem cam ve sakura yakın önünde inip önünde biniyorum öyle bakalım
iki_prens_annesi Bal_yanak anldm orasi beylikduzu cnm orayi gttim daha once ondan ddm ☺️ sakurayi bilirim bna yakin inşallah randewu tuttrursun🤗
Bal_yanak iki_prens_annesi gittim acilden girdim derdimi anlattım benim yapabileceğim bişey yok polikliniğe gitmeniz lazım dedi boş boşuna gittim geldim
iki_prens_annesi Bal_yanak Bazilri ole malisef randevusuz bakmıyorlar allah yardmcn olsn vede gecms olsn cnm