Bal_yanak Kızlar çam ve sakura Bağcılar devlet bahçelievler devlet esenler kadın doğum hastanesi bunların hepsi ayın 26sina kadar dolu biliyorsunuz geçen post açmıştım gitmek istiyorum kese görünmedi daha ama yok özele de gidemiyorum devlet hastanesi hep böyle mi ya 🥺
Deletedmom0099 Bal_yanak her gün saat 16:00da yeni randevular acılıyor, alarm kurup tam o zaman bakarsanız mutlaka yakalarsınız ama 15 gün sonraya
Fatoscum Bal_yanak mhrs indirip hesap oluşturun,gitmek istediğiniz branş ve doktora randevu vermediği zaman bildirim açın mutlaka bildirim geliyor ama beklemeniz gerek belki günlerce,uygun randevu olunca hemen girip randevu olusturabilirsiniz
AA201207 Bal_yanak MHRS den sürekli takip edin özellikle 16.00dan sonra..iptal edenler oluyor ertesi güne bile bulabilirsiniz iptal durumu olursa Bahçelievler yazdığınız için söylüyorum yakın olarak Sadi Konuk var mesela orada bulunuyor genelde randevu
Bal_yanak Deletedmom0099 canım benim bir kaç gün içinde gitmem lazım 26 temmuz boş ama 15gun geçince veremiyorlarmış hepsi dolu ilkinde hep özele gittim ama bu sefer gidemiyorum
Bal_yanak 89Kbr gece gidemeyebilirim ama şimdi acile gitsem olur mu acaba ya çocuğu bırakacak kimsem yok napıcam şaştım kaldım
Bety Canım sabah çok erken saatte git bazen alıyorlar . Doktora rica edersen bakar belki benim arkadaş randevusuz gitti bakmışlar o da 1 ay bekledi
Bal_yanak Bety oo hadi ya ne kadar zor Bir durum özelde herşey para devlete randevu yok Allah yardımcımız olsun
Bal_yanak AA201207 birazdan çam ve sakuraya gitcem acilden gidicem ama bı dahakine dediğin gibi yapıcam
iki_prens_annesi Bal_yanak cnm suan mhrs ye baktim galiba sana uzak yerlr var istersen bak randewu acik
iki_prens_annesi Bal_yanak cnm eger gidebileceksen Beylikdüzü dewlt hastanesine gt bn 2019 2020 yillarinda hamileyken bazen randewu alamazdm saat 12 gibi giderdim sisteme kayit actirirdm ama genelde herks bu sekilde gelince kadin dogum dr lari hep yogun olurdu sira zor gelirdi bi ara sansini o sekilde dene belki gidersin
Bal_yanak iki_prens_annesi orası neresi bilmiyorum uzak kalıyordur bana çocukla yol hiç gidilmiyo yanımda gelebilecek kimsede yok mecbur iyi kötü acile gidicem cam ve sakura yakın önünde inip önünde biniyorum öyle bakalım