Miumiuu kabızlık için duphalac şurup alabilirsin bana doktorum yazmıştı doğum sonrası için. Içer içmez tuvalete koşuyordum cok rahatlattı beni. Ilaç tavsiye etmeyi doğru bulmuyorum yine de doktoruna danışıp al bu sebeple. Hayırlı olsun bu arada, analı babalı büyütsün Rabbim🥰