Miumiuu aynı şeyleri yaşadım. 3. Gününde doktorum lavman verdi yaptık da rahatlarım çünkü inanılmaz gaz sancım olup alta vuruyordu mahvolmuştum bi gün kıvranıp ağladım lavman çok iyi geldi. Sonrasında bizimde 12 çıktı sarılık değeri ç mecburen mama verdik şimdi ara ara yine veriyorum hiç istemesemde hatta psikolojimi aşırı bozdu bu süt meselesi ama çocuk süt emdi mi 1 saat zor uyurken 30 cc mamayla 2 saati geçik uyuyor. Kafayı yiyeceğim Allah bol süt versin hepimize 🤲