DaisyMom ahhh tam benim gibi ama ben çikolata çerez tarzıda çok yerim eve iki üç günde bir poşet poşet market yiyeceği alırız vallahi eşimde iyive göbek yaptı benimde doğumdan kaldı işte hayırlısı bu defa niyetliyim bakalım😀acaba çekirdek bozarmı ya ben çekirdeksiz duramıyom