Birkucukeylulmeselesi bitterdelisi244 valla instagram tiktok heryerde karşıma çıkıyor siz hiç görmediniz mi
bitterdelisi244 Birkucukeylulmeselesi görmedım valla bende ciya tohumuyla coo guzel zayıflamıştım tavsıye ederm :)
bitterdelisi244 Birkucukeylulmeselesi ayrana bı tatlı kasıgı koydum. yada yogurda hem tadıda kotu degıl baya tok tutuyo ve faydalı bisey netten bak bi hemde 10 tlmi ne :)
Birkucukeylulmeselesi bitterdelisi244 acaba burada bulabilir miyim ya burası çok küçük bi ilçe hemen yarın bakıcam
bitterdelisi244 Birkucukeylulmeselesi aktarlarda bulablırsın nerde otryosun.. kıtabı var senıj nıckın ordakı kızda kucuk kasabada otryodu :)
gezentianne Birkucukeylulmeselesi Ben 1 gün denedm 550 gram vermiştim almadm 😀 Şimdi bi motive olursammm 3 gün deneyeceğimmm. Sabah jaşlanmş yumurta yeşillik vs kahvaltı yaptım öglen ve akşam o karışımı içtimm mercimek bulgır nohut vs zaten yogurdu severmmm pul biberi ekleyince tadı güzel olduu ama tuz yasak
Birkucukeylulmeselesi gezentianne ya herkeste gitmiş ama korkum gerç gelmesiydi evet bende mi denesem yaaa😂ha bende çok severim borana derler bize bunun içine bide ot var adını unuttum onu atarız bu onun bir değişiği resmen😀
Yaprakturkmen Birkucukeylulmeselesi ben de denedim canım bayağı etkili hatta perşembe günü yaptım 1 günde 1 kg eksi çıktım tartıda ve inanılmaz derecede süt yapıyor. Hafta da 2 günden fazla önerilmiyor ama
DaisyMom Birkucukeylulmeselesi bu kilo vermiyor zaten vucudunda odem sislik varsa gidiyor.O yuzden geri gelmiyor.Ben 1.700 gr vermistim.Geride almadim.Cok uzun sure yapilmamali detoks oldugu icin ama ayda iki defa tekrarlayabilirsiniz.Tadi tuzu olmadigi icin bence 10 gun yapamayabilirsiniz.Ben 2 gun yaptim.Guzel sonuc aldim.
Birkucukeylulmeselesi DaisyMom bende doğumdan kalma çok kilo var ödemmi değilmi bilmiyorum ama çok zor kilo alan ve haliyle de zor veren birisiyim doğumdan çıktığım gibi kaldım 😕
DaisyMom Birkucukeylulmeselesi olsun ya bende de fazla gitmedi.Ben de zor veriyorum kolay aliyorum.Ne yapacagiz boyle nere kadar bu kilolarla ugrasicaz.Keske bogazima tutabilsem🤭
Birkucukeylulmeselesi DaisyMom bide bana sorun asla ağzım boş kalmıyo afedersiniz çekirdeği çikolata dı meyvesi dondurması ne varsa hepsi beynimi yiyor sanki git ye diye hele de akşamları gündüz yin eişle vs geçiyor ama akşam oturunca teek tek yiyorum
DaisyMom Birkucukeylulmeselesi bende bende diyet yapip 4 kilo verdim.iste kizlarla piknik yaptik bi seferlik yiyim dedim.Sonra devami geldi 1 kilosunu geri aldim.1 ekmek bile yedigim oluyor bazen.😁abur cubur pek yemem de.Iste kalmis yemek olur poagaca birsey olur bayilirim.Kalmis yemek olsun bana iste salata tarzi vs.Veririz bi gun insAllah 😁
pikacuu Limoncicegii Bilmiyorum da deniyeyim dedim oğlum 1 yaşında büyüdü diye. İlk 1 2 g0n sütüme dikkat ettüm azalma vs olacak mı diye olmadı şükür 🙏 Ben emziriyorum bi sorun yaşamadım şimdiye dek