Bilge12 kesinlikle kullanmayın ben 5 ay kullandım çok pişmanım kızımın karaciğer enzimleri yüksek çıktı internetten baktığımda bu damlaların da yaptığı yazıyordu doktoruma sordum o yapar demedi ama kullanma onu sağlık bakanlığı artık onay vermiyor dedi maflor kullan dedi ama onu da almadım
o gün çöpe attım ve eğer enzimler düşerse kesin o yaptı diyecektim ve bir ay sonraki kontrolünde gerçekten düşmüştü ve kesin o yaptı dedim doktorlar gaz damlalarını önermiyor zaten beni uyaran olmadı zaten çok etki etmiyor hepsi para tuzağı🤬