1prens1prensess Ymr0666 benim 1 ay önce yeğenim geçirdi 12 aylıktı ishal kusma ve ateşi vardı aşıyı vurdurmamışlardı 1-2 hafta sürdü sürekli hastanede serum yemişti ve bol su içirmişlerdi sıvı kaybı olmaması için
Tokyo DefneninnAnnesii anladım ben iki sene önce iki doz yaptırdım iki çeşidi oldugunu şimdi duydumda
FnurGokcan Ymr0666 oğlum yakalandı, aşısını yaptırmıştık o yüzden çok şükür hafif geçiriyor. Ateş ve ishal var şu anda sadece