Ymr0666 Eşimin kardeşi olmuştu 3-4 yaşlarındayken haftalarca hastanede yattı çok ağır atlattı aşısını olmamıştı ayrıca. Az kalsın çocuk elden gidiyordu çok korkmuştuk Rabbim kimseye yaşatmasın. Böyle önemli şeyler sağlık açısından ihmale gelmez. Benim kızım şuan 5 aylık 3. Dozunu olucak inşallah. Mutlaka yaptırmanızı öneriyorum.