Karpuzreceli benim de en büyük temennim bu. Tüm bu kötülükler, bu kötülüklere çanak tutanların başına gelsin. Çocukların değil, bu suça caydırıcı bir ceza veremeyenlerin başına gelsin.
Ben gerçekten çok mutlu bir çocukluk geçirdim. Büyüdüm, evlendim, anne oldum ama hala ailemin küçük kızıyım. Güzel sevilmenin ne demek olduğunu bana gerçekten öğrettiler. Şimdi birlikte kızıma öğretiyoruz. Okulda bir öğretmen bana sesini yükseltse dahi anneme söylerdim ve annem anında okulda belirirdi. Daha sık okulda olabilmek için okul aile birliği başkanı bile oldu. Hep bu güvenle büyüdüm. Annemden, babamdan hiçbir şey saklamadım.
60 yaşındaki babam 2 yaşındaki kızımın rızası olmadan ona sarılmıyor, öpmüyor. Benim ailem hep böyle yetiştirdi bizi. Bize doğruyu, susmamayı onlar öğretti. Yani hepimize çocuklarımızı korumak, özgüveni ve bilinci yüksek bireyler yetiştirmek düşüyor.
Tüm çocukların benim kızımdan hiçbir farkı yok benim gözümde. Bütün çocuklar bizim. Onları korumalıyız, onları anlamalıyız. Belli ki adalet istismarcıyı koruyacak. Biz de bu çocukları hem istismarcı yaratıklardan, hem de olmayan adaletten korumalıyız.