Rumeysa11 valla ilaçtan daha rahat edersiniz. Cesaret edilmeyecek bir şey yok aslında. Asıl ilaç daha büyük sıkıntı. Beni mahvetmişti adet geciktirici. Bekarken iki kere kullanmak zorunda kaldım. Her ikisinde de aşırı karın ağrısı, şişkinlik ve sinir yaptı. Yani normal adet belirtilerinin fazlasını adet olamadığınız için görüyorsunuz. Bir de tabi suya girdiğiniz için o da mı tetikliyor ağrıyı bilmiyorum. En azından ben her iki seferinde de aynı şeyi yaşadım. Şimdi tampon kullanıyorum. Çok daha rahat. Eğer yerleştirmekten korkuyorsanız aparatlı satılanlar var. Onları tavsiye ederim.