emziriyorsanız içmeyi önermemişti doktorum. emzirmiyorsanız reçetesiz alabilirsiniz hepsi birbirinin muadili eczaneye gidip geciktirici diyip alın hepsi işe yarar. tamponda kullanabilirsiniz ben korkardım hep bu sene emziriyorum diye kullandım hayatımı kurtardı baya rahat ettim