@Simge O_mer27 benim bebeğim 16 gün yapmıyordu. Ikınma yoktu karnı yumuşaktı. Ama acilde o hortumla yaptırdılar. Popodan uyarsak bile yapmıyordu. Zeytinyağı içirmeyi doktor da önerdi bikaç sefer öyle yaptı. Ama asıl sorun süt ürünleri alerjisiymiş. Başka doktor teşhis etti. Diyete başladım. Çocuk her gün kaka yapmaya başladı.