Meraba güzel anneler bebeğim 53 günlük 2 haftadır kabızlık var ama 2 3 defa zeytinyağla kendim yaptırmaya çalıştım artık yaptırmıyorum alışır Diye zeytinyağ içiriyprm anne sütü alıyor su an 4 gün oldu yapmıyor gazı çıkarınca o kadar kokuyor ki sanki yaptı sanıyorum bakıyorum yok ne yapayım sizce yine zeytinyağ la yapıp yapmasını mı sağlayım bekleyim mi yoksa tecrübelerinizi aktarırmışsınız lütfen