angelzeynep şuan 3. Haftamdayım. İlk başladığımda çok hızlı kilo verdim ve birsnda 3 kişo gitti. Metabolizmam yavaşladı ve şuan yağdan gidiyor. Totalde şimdiye kadar 4,5 kilo verdim. Şimdi 4 günlük emziren anne detoxu yapıyorum. Onla birlikte daha da iyi olacak. E benim biranda 40 kilo vermem imkansız. Bende hep süt yapıcı gıdalarla besleniyorum. Senin diyetin çok yediriyor. Öğlen yemek var akşam yemek var. Çok yani. Ben neredeyse hiç boş durmuyorum sürekli bişey yiyip içiyorum ve aç kalmıyorum hiç.