Merhaba herkese, burada benim yaptığım lor un lor değil, süt kesiği dendiği hakkında bir şey okudum.
Sizler nasıl yapıyorsunuz? Maksimum 3 güne 1 yapmam gerektiği düşünülürse izlediğim tarif zor gorunuyordu. Ya da çocuklarınıza hangi peyniri yediriyorsunuz? Bu konuda doktorlarımız ne tür bilgiler verdi? Ben Bu bilgiyi okuduktan sonra içim rahat etmedi. Teşekkürler, iyi akşamlar.