Ahmetsalih canim teknolji günden güne gelisiyor umudunu kesme dertte Mevladan dermanda inşallah simdi olmasa bile Zamanla bir yolu bulunur.
Ama sen böyle üzülerek Allah korusun kötü bir hastalığa yakalancan iste o zaman kim bakacak yavruna?
Dogumdan sonra karaciger degerimde yükseklik çıktı aklim cikti ben hastaneye yatsam kim bakacak diye yavruma hadi.olsem gitsem fln diye..
O yüzden sen iyi.ol sen güçlü ol guzel anneki yavrun iyi olacak buna inan.
Normal bir bebek olduğunu düşün takilma ona buna güzel hayaller kur canim benim. Sen mutlu ol ki yavruna da yansısın bu durum o da mutlu olsun her zaman hayat hep sizi güldürsün inşallah 💕