Merhaba happy kids ailesi. Icimi dökecek baska biyer yok patlayacak gibiyim. Kötü yorum yapmayın kalp kırarım... benim bebeğim doğuştan katarakt su an 7 bucuk aylik ama hâlâ sadece isiga bakıyor bugün sağ gözün görmediğini farkettim sadece sol göz oda sadece isiga bakıyor. Sag goz sol dan o kadar belirgin bi sekilde büyük ki gozume çarpıyor kac tane doktor gezdim yapacak bisey yok diyorlar goz tansiyonu cikti filan cok üzülüyorum gece aglayarak uyuyorum sabah aglayarak uyanıyorum baska çocuk görünce icim yanıyor allah ailelerine bagislasin ama bebim bebegim öyle degil diye cok üzülüyorum pskilojim bozuk 5 dk lavaboya gitsem bile vicdan yapıyorum ben ilgilenemiyor muyum diye. Çocuğun her hareketi gözüme batıyor uyusa neden uyuyor uyansa neden uyanik iste oksurse nedeb oksurdu psikojikmen herşey sıkıntıymış gibi geliyor. Konduramiyorum bebegime cok zor bi durum oyuncak uzatiyorum almıyor bakmiyor beni görmüyor göz göze gelmiyor küçükte degil ki artık. Baska çocuklara bakinca neler neler yapıyorlar herseyde geri kalmis benim bebeğim gelisimi cok yavaş gormesi zayif olduğu için. Şükredin halinize benim bebegimede dua edin olur mu. Iyilessin düzelsin hayirli bi sekilde ben hic iyi değilim...