Koalabebekk 2 aydan sonra belirti veriyor. Çok gaz uykuya dalamıyor veya kısa kısa uyuyor hep ağlıyor vücudda kızarık oluşuyor hafif hafif kaşıtmak istiyor kaşıtamayınca yüzüne vurup saldırıyordu 3 aylıkken nokta kadar kan gördüm kaka o kesin belirtisiydi sonra tahlil felan derken diyet mama raporladılar tabi benim bebeğim biberon tutmadığı için mamayı reddetti şuan 7 aylık ve biberon tutmuyor.