Koalabebekk kuzum daha 2 hafta önce ben de aynı postu açtım benimki artık kanıyordu boynunu yıkarken filan ne hametan ne fito ne sudo ne bepanten zeytin yağı kantoran yağı deniz suyu pudrahiçbir şey etki etmedi 1 ay ya 1 ay geçmedi en sonunda benimki geçti nasıl söyleyeyim hemen travazol kullanırmısın bilmem ben en son çare kullandım artık çünkü bebeğim çok acı içindeydi şükür 2 günde geçti gece yatarken travazolu sürdüm yatırdım sabah sürdüm ellemedim hiç silip kurulamadım gece bidaha sürdüm ve böyle devam 2 gün geceden sabaha sabahtan akşama derken 3. Günü sabahı teni pammık gibiydi hiç kızarıklık yoktu zaten bende sürmedim 2 gün tam kullan eğer kullnırım dersen aklında bulunsun 😊