Onsubatikibinondokuz Berrak_19 banada 2. Ve 4. Aylarında yapılacağı söylendi 3 dozluk olanından yapılırsa da oda 6. Ayda yapılacakmış
Onsubatikibinondokuz AlpBebek34 banada pahalı geldi sağlık ocağı eczaneden alırsanız biz yaparız dedi damla şeklinde olduğundan bahsetti ama herkes farklı bi fiyat söylüyor 🤷🏻♀️
Mrvdllr Derya341986 valla bilmiyorum canım ayrı ayrı olacak dedi bana ilkini 250 liraya aldık biz cuma olduk daha
deletedmom342 Onsubatikibinondokuz ilk dozumuz 3. Ayda oldu 214₺ idi ikinci dozumuz 5. Ayda oldu 267₺ idi eczaneden alınıyor sağlık ocağı yapıyor
Fbasturk Onsubatikibinondokuz dün yaptırdım 3 aylık oldu kızım ,2 doz olanindan doktorumuz yaptı ,medikal park Kocaeli de yaptırdık fiyatı 260 civariydi da
Tontisimm Cuma günü 3.dozunu olcaz. Eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırıyorum. 2 dozuna 200₺ ödedim. 3.dozda aynı fiyattaymış.
Hamzaninannesi Onsubatikibinondokuz bizim doktorumuz 3 dozluk rotatek aşısını önerdi fiyat olarak bakarsanız 2 dozun toplamı ile 3 dozun toplamı hemen hemen aynı fiyatlara geliyor bebeğim 6 aylık 2.(155 tl)-3.(155 tl) Ve 4.(192 tl) aylarda 1 er doz olduk Ankara liv hospital
Onsubatikibinondokuz Hamzaninannesi 2 ay arayla yapılıyor diye biliyorum sizinki neden 1 ay artla yapıldı acaba ?
Hamzaninannesi Onsubatikibinondokuz doktorumuz 6.ay aşıları ağır olacağı için 6.aya gelmeden bitirmek istedi bir çok doktor bunu destekliyor bir sakıncası yokmuş bende araştırdım 1 ay aralıklı diyen uzmanlarda çok 2 ay aralıklı diyenlerde bu sebeple yaptırdık
Babe AlpBebek34 ates yapmiyor agizdan veriyorlar sozde kusma yapiyormus ama biz de o da olmadi gayet siradan bir gun gecirdik
DFM Babe ilk 20 dakika için kusma olmamalı dedi kana karışsın diye. Kusma olursa boşa gidiyor aşı. Benim oğlanda reflü olduğu için çok korktuk kusar diye ama Allaha şükür ilk dozunda kusma olmadı. Bakalım 2. Dozuda 2 mayısta olcak ve bitçek ☺️
DFM Lutfis2007 75 tl olan aşı artık kullanılmayan aşı eski olduğunu söylediler. Rotarix yeni aşı çıkartmış oda 267 tl 1.5 mg doz 2 defa yapılıyor. 3.ayımızda aşı olmadığı için ilk dozu o zaman yaptırdık. 5. Ayımızda yaptırıcaz şimdi 2. Dozu yaptırıcAz.
Tugkantugba Onsubatikibinondokuz ben rotatex (3dozluk olan) aşıyı almıştım fakat benim çocuğum 2 Aydan büyük olduğu için yapamadık rotarix aldık onu vurduk isterseniz rotatex’i uygun fiyata gönderirim size almadıysanız
Onsubatikibinondokuz Tugkantugba bekleyen aşıları tavsiye etmiyorlar eczanede bekleyenlerin bile alınmaması gerektiğini depolardan gelmesi gerektiğini söylüyorlar