10 gün sonra bizde 3 aylık olacağız. 8 de gece uykusuna geçiyor 11 gibi uyanıyor. Sonra 2 de ve 5 te tekrar uyanıyor. 10 dakika emip bırakıyor ama bana arayı çok açmışsınız gibi geldi. 2 aydan sonra gece emzirmek için kendiniz kaldırmayın alışkanlık yapar diyorlar ama ara da fazla sanki. En iyisi doktorunuza sorun:)