Güzel anneler bebeğim 3 aylik olmak üzere doğduğunda cok sık emiyordu iştahı Güzel di ben de 2 saatte bir emziriyodum 3.400 doğduğu 1 aylik olduğunda 4.500 du ikinci ayında 500 gram almis ebe cok fazla almamış dedi cok kötü de değil dedi. Daha sık emzir dedi şimdi size sorum şu kızım dokuz on gibi uyur sabah 6 da veya 7 de emer acaba gece uyandırıp emzirmelimiyim kafama takıldı bu arada bebeğim yalnızca anne sutu alıyor sutum de cok masallah cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🤍🧡