Ya çok güzel bir başlık olmuş.😍😍 Benim kızımda 16 aylık dil gelişimi gayet iyi ama bazen gün içerisinde oyun oynarken tıkanıyorum. Bu başlıkta çok güzel şeyler yazmışsınız.😍 Hepsini uygulayacağım. Biz de kızımla genelde doktorculuk oynuyoruz, bebeklerini havuza sokuyoruz, yüzdürüyoruz, yemek yedirip çiş, kaka yaptırıyoruz. Pasta jölesi veya krem şanti yapıp hayvan falan kurtarıyoruz. Oyun hamurlarından yemek yapıyoruz vs vs .