ikizbabymom aa o zaman bir kaç örnek verebilirim size.
kızım şuan 29 aylık ama ben kışın oyuncak çay fincan seti almıştım. Onunla bize kahve kek kurabiye vs şeyler yapar getirir. Biz de “oo çok güzel olmuş, bir çay daha alabilir miyim, karnım çok acıktı çorba koyar mısın bana, keki neli yaptın” vs deriz.
oyuncak beşiği var. onda bebeklerini uyuturuz, üstünü örteriz, bebek arabasına koyup diğer odaya markete gider. Neler aldın bana diye sorarım.
kafasına küçük yastık koyup simitçilik oynarız. Kaç lira simit, şu kadar alabilir miyiz, al parasını vs derim.
Banyodan sonra saç tarama ve kurutma yaparken kuaförcülük oynarız. Hoşgeldiniz, nasılsınız, banyo mu yaptınız çok güzel olmuş saçlarınız, bebeğiniz nerde vs diye konuşuruz.
oyuncaklarını konuştururuz en çok da buna bayılıyor krize giriyor gülmekten.
aklıma bunlar geldi. Umarım yardımcı olabilmişimdir