Handebl Emelaltun herkeste aynı olmuyor canım aman yapmasın sizin bebişe gerçekten kötü oluyor vücudu 😔
Meli Handebl bende sleepy kullanıyordum sonra farkettmki nemli bırakıyor bezi açınca dikkat edin molfixe geçtm o yüzden
Eymen01 Handebl sana yağ sürün pişik olan yerime kasede satılan varya onlar krem gibiler paket sana yağ gibi katı değiller benim bebegime iyi geldi bende sleepy kullanıyorum ama bezden değil kakasi idrarı asitli olduğundan kaynaklanıyor çoğu zaman olmuyo çünkü
Kuzucukefe2018 Handebl bende ilk doğduğu günden beri sleepy kullanıyordum oğluma ama taki 6 aylık olasıya kadar 3 numara ya geçtik çocuğun cildinde kızarıklık ve mantar yaptı bezini degiştirdim molfix aldım ve çok memnunum molfix ten ha bide her bebeğin cildi bir değil
Handebl Kuzucukefe2018 çoğu kişide olmuş demekki bende sadece bende oldum sandım aynen tarif ettiğiniz gibi oldu benim bebeğiminde vücudu
Kuzucukefe2018 Handebl bizim doktorumuz da aynı şeyi söyeldi mantar bezden kaynaklana bilir bi değiştir istersen dedi bende değiştirdim molfix kullanıyorum ve de mantarı geçti bir daha olmadı şükür sizde bezi bi değiştirin isterseniz
Newmummy Bebek bezi biraz çocuğa göre değişiyor gibi cildine gösterdiği reaksiyon ben de 2 numara kullandım ama sızdırma yaşadım değiştirdim ben de de Molfix pişik yaptı mesela .bir de zeytinyağı asidik olduğu için doktorlar çok onermiyor diye beni uyardı doktorum
Yagizmomms Handebl Bende sleppy sensitive kullanıyordum doğduğundan beri, 4+ ya geçtim külot beze başta bizimde isilik gibi kızardı her yeri 2,3 kere nivea bebek kremi sürdüm düzeldi smdi gayet iyi,gezide değiştirmedim hic.
Handebl Kuzucukefe2018 migrosun bezini deniycem inşallah iyi gelir molfix de de ablamlar memnun kalmamışlar bilemedim valla bi deniyim migrosun kini çok bez değiltirmek istemiyorum aslında ama mecbur kaldım
Kuzucukefe2018 Handebl şimdi her bebek ayrı onun bebeğine iyi gelen senin bebeğine iyi gelmez senin kide ona tabikide hangi bez markası içinize siniyorsa onu kullanın.
EsraEfee Dogdugundan beri sleepy kullaniyoruz 6 aylik olduk. 4+ kullaniyoruz. Suana kadar bi sıkıntı yasamadik cok şükür. Sadece kilot bezini aldigimda sikinti oldu
Yusufummm Bende dogdugundan beri sleepy kukkaniorum suan 13 aylik hic bi sorun yasamadin ama bi ara sleepy pisik yapmisti bezin geldigi yer kipkirmiziydi molfixse gectimm sonra tekrar sleepy aldim simdi hic bi sorun yasamiorum 4 + kullaniorum acaba arada bozuk bezmi cikio bende anlamadim
Muhteriz Arkadaşlar benim kızım 4 aylık tam kilosunu bilmiyorum ama 6kiloyu geçti 3+ kullanıyorum yine de kakası çoğunlukla taşıyor 4 numara aldım ama aşırı büyük yani siZde de böyle sorun var mı bezi düzgün bağlıyorum kenar korumalarını falan ama yinede oluyor bide çok hareketli benim kız ondan mı acaba
Deletedmom26 Handebl o benekleri bebek yağı da yapıyor yalnız, bize yasakladı doktor yağı. Ona göre tekrar test edin isterseniz hangisinden olduğunu.
Sabriyeilke Handebl benim kizimin uzerinde kirmizi benek benek oldu anlayamadim basta bisey dokundu sandim meger cocuk cani yaninca yapmaktan zavgeciyormus bezi degistirdigim gun buguk tuvaleti yoluna girdi cok sukur