Bebek bezi olarak doğduğu günden beri sleepy kullanıyordum hiç sıkıntı yaşamamıştım bezin numarasını büyüttük bebişine küçük geliyor diye bezin vucüduna deyen heryeri kıpkırmızı olmuş ama isilik gibi değişik bişey doktorumuza sordum bebek bezini değiştirin kaliteli birşey kullanım dedi alerji yapmış dedi şaşırdım😱 dandik bez kullanan kötü anne gibi hissettim kendimi oysaki sadece türk malı diye tercih etmiştim 😔 bebek yağı sürüyoruz şimdi inşallah geçer sizlerinde bilgisi olsun istedim 💝