Pamircik Siboli vardiyaları o saatte başlıyor haberiniz yok mu 😁 benimki 15 aylık birkaç kez 7′de uyandı eşimle birbirimize sarılıp ağlayacaktık sevinçten 🤣
Ishakpasa Siboli Alışkanlık edinmiş gibi bizim oğlan da havanın aydınlanmasiyla uyanır en geç 7 yi görürüz o da nadir. İlerde düzelir mi bilmem 5 aylık 5 günlüğüz. 🤗