Kek daha bedeni hassas hastalanıcak galiba huysuz biraz diyin korana tam geçmedi daha heran herşey değişebilir bahane bulsanız iyi olur ben direk söylüyordum daha hassas ben bile öpmeye korkuyorum diyip duruyordum öptürmüyordum şuan Kasım da 2 yaşına girecek hala fazla öptürmüyorum nasipse ikinci doğduğunda da aynısını yapmayı düşünüyorum