Kek bizde yarın gece gıdıyoruz eşimin aılesının yanına 20 gün kalcaz bnde esıme sart koydum aşı olmayan kımse öpemez dedm cocuklar hıc sevemez dedim oyuncak degıl kucaktan kucaga dolastırmam dedim.köyde kalmam dedım.Zaten atak dönemındeyız köyde mutfak dısarda sürekli kalkıp 2 kat inip mama yapıp tekrar cıkmak işkence olur valla.Ama onun dısında tabıjı sevcekler onların torunları sonucta benm aılemde alıyo sevıyor bısey demıyoruz dıyemeyız de yavrusunun yavrusu cunkü ben karsı degılım aılesınım sevmesıne ama tabıkı gözümün önunden ayırmam kaynanam peynırı bttı dedgmde kasar rendele ver dıyen bı kadın güvenemem aslaaaa 🙈 kızım 8 aylık buarda