prensveprensesinannesi Üslubunuz ya da yazım diliniz kaba hanımefendi. Ayıp eden sizsiniz. Yazdıklarınızı bir daha okuyun ve eger günlük hayatınızda sokaktan geçen tanımadıgınız birine sırayla bunları söyleyebiliyorsanız bravo diyeceğim. Nesin sen bir tehdit cümlesidir, ilk iletişime böyle basladınız, ben postu acan arkadasa yardımcı olacak bilgilerimi paylaşmışken kaba saba bir şekilde soru sorup , sonra üzerine devam ettirdiniz. Yok biz de tecrübeli anneyiz, bir tek sen anne degilsin diye yazdınız, senli benli yazısmalar yapıp bana ayıp ettin diyorsunuz. üstünüze alınmadıysanız neden benim yorumuma sacma bir şekilde cevap verdiniz? posttaki konuyla ne ilgisi vardı yazdıklarınızın? acıklayın merak ettim.